Thursday, August 25, 2011

Chris Smalling - Saya teruja menjadi sebahagian daripada masa depan di United.


     Berikutan prestasi yang cemerlang di posisi bek kanan pada kemenangan 3-0 menentang Spurs, Chris Smalling berkata beliau sangat teruja mengenai masa depan pasukan muda United.

     Bermain bersama rakan sepasukan England bawah 21, Phil Jones, Tom Cleverley dan Danny Welbeck, juga David de Gea, 20 tahun dan Johny Evans yang berusia 23 tahun, Smalling berpendapat prestasi United akan membuat para penyokong, pemain-pemain mahupun penonton neutral teruja melihat masa depan, apabila potensi sebenar mereka tercapai.


     "Terdapat keriangan daripada segi potensi yang tiada penghujung," kata Smalling. "Kami belum sampai atau hampir ke tahap itu, namun berharap dapat capai setinggi mungkin. Ia sangat hebat untuk masa depan dan saya teruja menjadi sebahagian daripadanya.

     "Jika pengurus (Sir Alex) terus memberi kami peluang, diharapkan pemain-pemain muda ini akan menggunakan peluang tersebut sebaiknya. Anda dapat lihat senyuman daripada setiap pemain dan ia sangat bermakna, samada dalam perlawanan besar atau dalam latihan.

     " Pengurus memberitahu kami untuk menumpukan perhatian tetapi dalam masa yang sama memberitahu untuk menikmati setiap saat. Jika anda tidak menikmati bolasepak, anda tidak patut berada di sini."
    

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...