Monday, October 10, 2011

Tom Cleverley tandatangan perjanjian baru dengan United.


     Tom Cleverley telah menandatangani perjanjian baru empat tahun dengan United yang akan menyaksikan pemain midfield itu kekal hingga musim 2014/15.

     Pemain midfiled 22 tahun itu yang kini pulih daripada kecederaan buku lali, adalah produk akademi Manchester United setelah tiba di Old Trafford sejak berusia 12 tahun. Persembahan hebat dalam pasukan utama kebelakangan ini membolehkan beliau tersenarai dalam pasukan England.


     Sir Alex gembira setelah Cleverley menandatangani kontrak baru dengan berkata: "Tom adalah antara prospek cemerlang dalam bolasepak England. Bagi pemain muda, beliau memiliki kemahiran tersendiri berserta tenaga dan keupayaan fizikal, membuatkan beliau bakal menjadi pemain hebat suatu masa nanti.

     "Itulah cara United, menggalakan pemain muda untuk mempamerkan aksi terbaik dalam pasukan utama dan Tom telah menggunakan peluang sebaiknya."

     Cleverley sendiri berkata: "Ia permulaan musim yang hebat bagi saya, beraksi dalam kesebelasan utama dan dipanggil dalam pasukan England.

     " Setelah saya membesar bersama United di sini, saya harap dapat membantu memenangi lebih banyak trofi. Kami mempunyai pasukan dengan keupayaan yang hebat dan saya tidak sabar untuk bermula sekali lagi."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...